StoryEditorModroltač, pýcha slovenskej kultúry. Rýdzu krásu tradičného dizajnu sme zachovali po stáročia
28.11.2018, 14:03
Modroltač, pýcha slovenskej kultúry. Rýdzu krásu tradičného dizajnu sme zachovali po stáročia:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/2TASR/Michal Svítok
2/2Hlavným cieľom značky Modrotlač Matej Rabada je obnoviť a rozvíjať modrotlač, tradičnú farbiarsku techniku a neuspokojiť sa len s kopírovaním vzorov z minulosti, ale takisto ju dizajnovo obohacovať a pretvárať do súčasných podôb. Nemenej dôležitá je prezentácia tejto techniky medzi odbornou i laickou verejnosťou, predovšetkým formou prednášok spojených s workshopmi a vytvorenie podmienok pre ďalších dizajnérov, ktorí prejavia záujem o prácu s touto technikou. Matej vytvoril tento dizajn na workshope v Banskej Štiavnici a potom látku farbil u seba v dielni. slovensky.in