Ako vyzerá najlepšia reklama na film? Hovorí o vás americký prezident Barack Obama, severokórejský diktátor Kim Jong-um alebo celý internet. Presne to sa stalo filmu The Interview (Šialené interview), ktoré je dôvodom aj najväčšieho hacku v dejinách amerických firiem (Sony Pictures Entertaiment). Spoločnosti Sony mali hackeri ukradnúť až terabajty dát, zverejnili zatiaľ okolo 150 GB spolu so scenárom k novému Bondovi.
Hoci film oficiálne nebol ani v kinách a takmer ho ani nikto nevidel, už sa stal jedným z najúspešnejších na internete. Vďaka mienkotvornému portálu IMDb, ktorý sa venuje aj kritike filmov. Používatelia rozhodli, že dostal plné skóre desať z desiatich bodov. Rovnako obstál aj na serveri RT (rottentomatoes.com). Získal 96 percent od takmer 30 tisícok používateľov.
Film tak prekonal svoj obsah a stane na najbližšie roky symbolom filmového priemyslu. Napriek tomu, že od profesionálnych kritikov, ktorí film videli, nedostal dobré hodnotenia.
Zdroj: theverge.com
Snímky: Sony, archív