Sledujte nás na Instagrame

@tyzdennik_temaFacebook
08.08.2021, 00:00

Na Bratislavu môžeme byť hrdí. Je tu nekonečná sieť chodníkov, kde sa dá vždy niečo objavovať, hovorí sprievodca

• Verí, že Bratislavu lepšie časy ešte len čakajú, že raz sa v nej budeme cítiť ako v európskej metropole, a hovorí, že na Bratislavu môžeme byť hrdí.
  • Turistický sprievodca Ing. ANDREJ GROLL (45) pracuje ako dátový analytik, ale jeho veľkou vášňou je práve Bratislava a najmä jej slávny rodák Wolfgang Kempelen, geniálny vynálezca svetovej úrovne, o ktorom počas sprievodcovských služieb po meste hovorí najradšej.
  • Prečo Kempelen nikdy neprezradil, ako funguje slávny šachový automat Turek? Koľko cikacích chlapcov na fontánach má Bratislava? A čo sú to kúzliadky?
Na Bratislavu môžeme byť hrdí. Je tu nekonečná sieť chodníkov, kde sa dá vždy niečo objavovať, hovorí sprievodca
Zdroj: Pixabay (ilustračná)

Keď počujete o Bratislave, že je to bradavica na Dunaji, hnusné mesto, tak čo na to hovoríte?

Som trochu v konflikte záujmov, lebo ako sprievodca by som mal hovoriť o Bratislave pozitívne, ale dokážem sa pozrieť na ňu i kriticky a viem pochopiť, že niekomu niečo prekáža. Ja by som Bratislavu určite nenazval bradavica na Dunaji, skôr popoluška na Dunaji.

Prečo?