V roku 2010 vstúpili Peter Kulich a Martin Poledna do firmy venujúcej sa výžive pre športovcov. "Mali sme víziu upraviť tento druh výrobkov a ponúkať ich bežným zákazníkom," vysvetľuje Peter Kulich. "Pamätám si, ako som v začiatkoch doobedia trávil v teplákoch a vybavoval objednávky a poobede som dal na seba oblek a išiel na obchodné stretnutia," smeje sa Kulich. Trvalo im pol roka, kým našli prvých predajcov, ktorí boli ochotní umiestniť ich produkty na pult. To však bol pre mladých Slovákov iba začiatok - po Slovensku prišlo na rad Česko a potom ďalšie krajiny Európy.
Dnes "funkčné potraviny" slovenskej firmy Max Sport nájdete vo viac ako desiatich krajinách sveta, napríklad v Portugalsku, na Cypre či v Kazachstane. A po ocenení za inovatívnosť na najväčšej svetovej potravinárskej výstave idú ešte ďalej. "Máme dohodnuté prvé dodávky do Spojených arabských emirátov, Kórei či Japonska a sme v jednaní s najväčšími maloobchodnými sieťami na svete," hovorí Kulich. Okrem zdravšej výživy pomáhajú výrobky Max Sport aj pri zdravotných problémoch ako problémy s trávením či rakovina. "Takže dnes už viem, že sú to veci, za ktoré sa môžeme postaviť a byť na ne hrdí, lebo reálne pomáhame ľuďom žiť lepšie," uzatvára Kulich. Max Sport v Success story na HNtv.