Patrick Hessel sa hneď po škole rozhodol založiť firmu c2i, ako hovorí, svoj "startup projekt" ešte z univerzity. Hoci študoval na najprestížnejších školách sveta, dielňu si zriadil v Dunajskej Strede. "Mal som tu rodičov a Slovensko má tiež výhodnú polohu v strede Európy." A rovno sa pustil do výroby high-tech komponentov z uhlíkových vlákien, ktoré sú pre svoje vlastnosti cenené najmä vo svete luxusných áut. "Od začiatku sme chceli dodávať pre automobilky, boli sme však veľmi malí a museli sme si najprv vybudovať meno," spomína Hessel.
To sa im podarilo vďaka kvalitným produktom a schopnosti vyrobiť aj zložité dielce. Dnes už preto vo svete superšportov slovenská firma c2i vôbec nie je neznáma značka. Slovenský karbón tak nájdete napríklad v interiéri závodného špeciálu od Bentley, je z neho vyrobený celý kufor najdrahšieho Porsche a dokonca ho nájdete aj v jednom z najrýchlejších áut sveta Koenigsegg Regera, ktorého cena sa začína na úrovni 1,5 milióna eur.
Sledujte neuveriteľný príbeh, ako v priebehu 10 rokov jednoosobová firma narástla na 300 zamestnancov a zo Slovenska dobyla svet superluxusných áut. V Success story na HNtv.