Roland Hnilica je pôvodne strojár, neostal však pri tom. Po revolúcii sa vrhol na veľkoobchod s potravinami. "Vyšlo mi, že najťažšie sa predávajú potraviny," spomína Hnilica, majiteľ trenčianskej firmy Higa, na svoje podnikateľské začiatky. Keď sa už naučil obchodovať, opäť zmenil zameranie. "Pri úvahách o výrobe oblekov som narazil na to, že nikde na Slovensku sa nevyrábali textilné etikety. Tak som sa do toho pustil." Bez predchádzajúcich skúseností sa s bratom vydali do Nemecka a kúpili prvý tkací stroj. "Keď sme vyrobili prvú etiketu, strašne sme sa hanbili, vôbec sa nám nepáčila. Zákazník však bol veľmi spokojný a my sme zarobili svoje prvé peniaze."
Dnes patrí Higa medzi významných hráčov vo svojom odbore, etikety vyváža od Brazílie, cez Mexiko až po Čínu. Niektoré z 50 miliónov etikiet ročne končia dokonca aj v autách ako Ferrari, Aston Martin či Porsche Panamera. "Je krásne vidieť naše etikety v obchodoch na oblečení, či v niektorom z miliónov áut, kde sú našité. A vždy nás hreje, že toto sme robili my," uzatvára Hnilica.