TASR/Marko Erd
StoryEditor

Prečo sa oneskoril začiatok výstavby obchvatu?

25.07.2018, 00:00
Podľa ministra dopravy môže meškať aj niekoľko mesiacov.

Obchvat Bratislavy narážal už od začiatku na viaceré problémy.

Meškali stavebné povolenia, projekt sa dodatočne menil aj protestovali voči nemu aktivisti.

Kombinácia týchto faktorov mala za následok 1,5-ročné omeškanie jeho výstavby a práce na ňom tak začali až v roku 2018.​

Pôvodne sa pritom ako konečný termín uvádzal rok 2020.

Minister dopravy Árpád Érsek v polovici júla uviedol, že výstavba obchvatu môže meškať aj niekoľko mesiacov.

Omeškanie môže podľa neho nastať na diaľnici D4 v časti mostu cez Dunaj aj napojenia diaľnice D4 na D1.

Výstavba rýchlostnej cesty R7 by mala byť však jednoduchšia.

01 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 02 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 03 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 04 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy 05 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár)
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
03. máj 2024 01:26