TASR/Marko Erd
StoryEditor

Prečo sa oneskoril začiatok výstavby obchvatu?

25.07.2018, 00:00
Podľa ministra dopravy môže meškať aj niekoľko mesiacov.

Obchvat Bratislavy narážal už od začiatku na viaceré problémy.

Meškali stavebné povolenia, projekt sa dodatočne menil aj protestovali voči nemu aktivisti.

Kombinácia týchto faktorov mala za následok 1,5-ročné omeškanie jeho výstavby a práce na ňom tak začali až v roku 2018.​

Pôvodne sa pritom ako konečný termín uvádzal rok 2020.

Minister dopravy Árpád Érsek v polovici júla uviedol, že výstavba obchvatu môže meškať aj niekoľko mesiacov.

Omeškanie môže podľa neho nastať na diaľnici D4 v časti mostu cez Dunaj aj napojenia diaľnice D4 na D1.

Výstavba rýchlostnej cesty R7 by mala byť však jednoduchšia.

01 - Modified: 2024-10-09 18:00:00 - Feat.: - Title: Konsolidačný balík dostupnosti bývania nepomôže, no je možné ho kompenzovať 02 - Modified: 2024-10-11 08:40:58 - Feat.: - Title: Bratislava druhý downtown nezíska. Starosta sa postavil proti gigantickým budovám 03 - Modified: 2024-10-06 15:01:25 - Feat.: - Title: Typický satelit pri Bratislave sa rozrastie. Investor chce postaviť viac ako sto domov 04 - Modified: 2024-09-22 19:38:13 - Feat.: - Title: Rýchlostná cesta R1 je v Banskej Bystrici plne prejazdná v oboch smeroch 05 - Modified: 2024-09-21 12:47:43 - Feat.: - Title: Svetová banka poskytla rekordnú sumu na ekologické projekty, spomína aj verejnú dopravu
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
11. október 2024 17:40