Ford Fiesta udáva nové štandardy expresívneho malého auta v Spojených štátoch. Automobilka Ford Motor Company sa rozhodla priniesť novú generáciu malých vozidiel pre novú generáciu severoamerických zákazníkov. Kompaktná Fiesta je ďalším míľnikom v "ONE Ford" stratégii spoločnosti navrhovať a vyvíjať vozidlá, ktoré vyhovujú rôznym potrebám a očakávaniam zákazníkov na celom svete. Premiéru mala najprv v Európe a nedávno bola uvedená aj v Ázii. "Sme presvedčení, že úspech, z ktorého sa tešíme pri novej Fieste na európskom trhu, sa premení aj do Severnej Ameriky, keďže americký zákazníci pochopili, že malé môže znamenať štýlové a sofistikované, rovnako ako zábavné." Rozsiahly globálny výskum zameraný na preferencie zákazníkov, ktorý sa konal v čase plánovania Fiesty jasne ukazuje, že štýl je na najvyššej priečke potrieb zákazníkov kdekoľvek na svete.
