Hyundai mieri vysoko. Konkrétne sa chystá loviť v rybníku, ktorý patrí takmer do výsostných vôd nemeckej svätej trojice. Áno, nový Genesis sa chystá konkurovať vozidlám ako Audi A6, BMW radu 5 a Mercedes triedy E. Má to však jedno ale. Kórejská automobilka do boja na európskom trhu posiela len benzínový šesťvalec. Genesis to bude mať naozaj veľmi ťažké.
Automobilka tvrdí, že vývoj tohto typu jej trval 4 roky. Hyundai však pripravil celkom slušný kus auta, ktorý by rozhodne mohol zamieriť do prémiového segmentu. Z prednej časti auto mierne pripomína Aston Martin. Je to však najmä kvôli tomu, že automobilka dala svojmu logu krídla. Celkovo na jeho exteriérovom dizajne nenájdete nič rušivé, žiadny extravagantný prvok.
Vo vnútri to vyzerá rovnako distingvovane a rezervovane. Interiéru dominuje veľký stredový displej. Ťažko z tejto pozície hovoriť o kvalite a nekvalite vypracovania. Jedno je však isté. Hyundai vo vnútri použil luxusné materiály ako kožu a hliník.
Automobilka tvrdí, že vývoj tohto typu jej trval 4 roky. Hyundai však pripravil celkom slušný kus auta, ktorý by rozhodne mohol zamieriť do prémiového segmentu. Z prednej časti auto mierne pripomína Aston Martin. Je to však najmä kvôli tomu, že automobilka dala svojmu logu krídla. Celkovo na jeho exteriérovom dizajne nenájdete nič rušivé, žiadny extravagantný prvok.
Vo vnútri to vyzerá rovnako distingvovane a rezervovane. Interiéru dominuje veľký stredový displej. Ťažko z tejto pozície hovoriť o kvalite a nekvalite vypracovania. Jedno je však isté. Hyundai vo vnútri použil luxusné materiály ako kožu a hliník.
Snímky: Hyundai
Pripravené v spolupráci s: