Z nuly na sto kilometrov za hodinu dokáže zrýchliť za 6,7 sekundy. A to vďaka novému trojvalcovému Ecoboost agregátu s objemom 1,5 litra. Jeho výkon je 147 kW, 200 koní a krútiaci moment 290 Nm. Podvozok naladil Ford Performance a štandardom budú 18 palcové hliníkové disky.
Jeho turbo je vyvinuté tak, aby vytvorilo plniaci pretlak rýchlejšie a tým zaistí lepšiu odozvu na zošliapnutie plynu. Motor je rovnako vybavený systémom deaktivácie jedného valca pri minimálnom zaťažení , čo nastane napríklad pri jazde ustálenou rýchlosťou po rovnom teréne.
Je to prvá Fiesta ST s prepínaním jazdných režimov, tie vyzerajú nasledovne:
V režime Track zabezpečí nastavenie systémov čo najrýchlejšie časy na kolo. Vypne sa napríklad systém prešmyku kolies a systém ESC má reagovať neskôr.
V režime Sport sa vo výfuku otvorí aktívna klapka a systém ESE zosilní športový zvuk motora. Ďalej sa plynový pedál a EPAS prepnú na ostrejšiu športovú mapu.
V režime Normal bude nastavenie motora a systémov nastavené tak, aby auto pôsobilo kultivovane a prirodzene pohotovo.
Čo sa týka interiéru, ponúkne anatomické sedadlá Recaro a športový volant. Vo výbave nájdeme aj komunikačný a zábavný systém Ford SYNC 3, ktorý umožní ovládanie niektorých funkcií pomocou hlasu. Je kompatibilný s Apple CarPlay a Android Auto. K dispozícii je aj B&O PLAY audio systém.
Predaj sa spustí v budúcom roku a vybrať si budete môcť z troj alebo päťdverovej verzie.