Platformu má rovnakú ako jeho súrodenec sedan, avšak prvý krát je tento model dostupný aj s 4MATIC pohonom všetkých štyroch kolies. Na dĺžku meria 4826 milimetrov, na šírku 1860 milimetrov a výška má hodnotu 1428 milimetrov. Konštrukcia pozostáva z kombinácie hliníku a ocele.
Dizajnovo sa nedočkáme veľkých zmien, kabriolet vychádza z tvarov modelu kupé, doplnený je ale sklápateľnou soft-top strechou, ktorá je dostupná v štyroch farbách. Tá sa zloží alebo zavrie za 20 sekúnd. K dispozícii je batožinový priestor s objemom 385 litrov, avšak pri sklopenej streche vám bude musieť stačiť 310 litrov.
Predná maska je v štýle diamantov a samozrejmosťou sú pokročilé LED svetlomety. V zadnej časti zas horizontálne umiestnené svetlá s novou animáciou zamknutia/odomknutia. Štandardom sú aj 17 palcové hliníkové disky.
V interiéri rovnako neprebehli výraznejšie zmeny, nesie sa v znamení kupé triedy E. Ten ponúka množstvo dizajnových prvkov, technológii a systémov. Hlavným prvkom je dvojica 12,3 palcových displejov, opticky spojená v jeden celok umiestnený na palubnej doske. Tiahnú sa od volantu, kde nahrádza budíky až takmer po spolujazdca, kde môže byť napríklad navigácia či ďalšie nastavenia.
Disponuje štyrmi vyhrievanými sedadlami, pričom zadné dve sú delené panelom s držiakom na nápoje a pasažieri majú naozaj dostatok priestoru na nohy. Ako jedna z príplatkových možností, sa dá zaobstarať aj AIRCAP zábrana proti „prievanu“ pre zadných spolujazdcov.
Pozrime sa pod kapotu, očakáva sa naftový agregát s objemom dva litre a výkonom 143 kW, čiže 193 koní. Čo sa týka benzínových verzii, k dispozícii bude zrejme dvojliter s výkonom 181 kW, 243 koní a motor z modelu E400 4MATIC, trojlitrový šesťvalec s 247 kW a 332 koňmi. Pribudnúť by mala aj verzia AMG, kde bude osemvalec bi-turbo s objemom štyri litre.
Základom bude vždy deväť-stupňová automatická prevodovka s pohonom štyroch kolies 4MATIC. Viac sa dozvieme po premiére na autosalóne v Ženeve, kedy by mali zverejniť aj cenu.