Už na prvý pohľad je však jasné, že z tejto kategórie bude nápadne vyčnievať.
Predná časť zostala pôvodná, zmena sa ale týka časti od B-stĺpika, kde strecha neklesá ale pokračuje ďalej. Dostala tiež nový zadný spojler s výsuvným krídlom, ktoré sa aktivuje pri rýchlosti nad 170 kilometrov za hodinu (v režimoch Sport a Sport Plus) a pri otvorenej panoramatickej streche už pri 90 kilometrov rýchlosti.
Je rovnako 5049 milimetrov dlhá, 1937 milimetrov široká a výška stúpla o pol centimetra na 1428 milimetrov. Batožinový priestor má objem 520 litrov, čo je o 25 litrov viac ako pri štandardnej Panamere. Pri sklopení sedačiek v pomere 40:20:40, ponúkaný objem stúpne na 1390 litrov.
Pre pasažierov na zadných sedadlách, pribudol väčší priestor na hlavu a môžu byť dokonca traja. Miesto v strede je vybavené opierkou aj bezpečnostným pásom, nie je však plnohodnotné.
Základným pilierom je Panamera 4 Sport Turismo využívajúca trojlitrový šesť valec s výkonom 246kW, 327 koní. V poradí ďalším je model 4S s objemom tri litre a výkonom 328 kW, 440 koní a v naftovej verzii má štvor-litrový motor 310 kW, 422 koní. Hybrid poteší rovnakým objemom ako 4S, výkon má však 340 kW (462 koní). Vrcholom je osemvalec obohatený dvoma turbami s výkonom 404 kW, čiže 550 koní.
Všetky sú už v základe s pohonom všetkých kolies Traction Management a s elektricky riadenou spojkou. Samozrejmosťou sú asistenčné systémy ako stabilizácia PDCC Sport či adaptívny tempomat.
Dokopy je teda verzii päť, svoju premiéru bude mať nová Panamera za pár dní v Ženeve a na cesty vyrazí v októbri tohto roka. Tu sú ich približné nemecké ceny:
4 – 97 tisíc eur
4S – 120 tisíc eur
4S Diesel – 123 tisíc eur
4 E-Hybrid – 112 tisíc eur
Turbo – 158 tisíc eur