Práve tu začala automobilka testovať svoj „samojazdiaci“ automobil. Je to výsledok spolupráce, a hlavne investície Veľkej Británie.
Tá sa rozhodla, že chce byť vo vedení vo vývoji autonómnych áut v Európe a preto poskytla podmienky na ich výskum či testovanie. Tým chce pritiahnuť veľké firmy, odborníkov a ovládnuť budúcnosť tohto odvetvia.
Momentálne smerujú do Londýna, kde pod dohľadom skúsených technikov začínajú testy áut v autonómnych režimoch. Tie jazdia v reálnej premávke, nedaleko londýnskeho letiska a výstaviska Excel. Časom by sa však mali zaradiť aj do väčšieho londýnskeho centra a jeho ruchu.
Prvý demonštratívny test už prebehol a ukázal ako by mohol systém Propilot fungovať v praxi, najmä v nových Nissanoch Qashqai či Leaf.
Rýchlosť je obmedzená na 80 kilometrov za hodinu a vo svojej výbave obsahuje záznamové zariadenie, ktoré je kedykoľvek k dispozícii policajtom a úradníkom mesta.
Systém využíva na fungovanie kamery, radar, laserové skenery či vysokorýchlostné počítačové čipy. Komplikovanejšie situácie, alebo aj plne autonómnu jazdu, by mal systém zvládnuť už v roku 2020.