Novinka RS5 Coupé sa predĺžila oproti predchodcovi o 74 milimetrov, so súčasnou hodnotou 4723 milimetrov. Podvozok má nižšiu svetlú výšku a väčšiu tuhosť.
Za príplatok si viete zaobstarať aj športový podvozok RS plus so systémom DRC, dynamickým riadením a keramickými brzdami.
Vpredu nájdeme široký, plochý nárazník spolu s maskou chladiča a nasávacími dierami vzduchu. Predné blatníky sa rozšírili o 15 milimetrov a v zadnej časti pribudol, oproti modelu S5, väčší difúzor, spojler a štyri koncovky výfuku.
Interiér je vybavený tvarovanými športovými sedadlami, RS displejom s Audi Virtual kokpitom, zrezaným volantom a množstvom RS označení či karbónových doplnkov. K dispozícii je tiež head-up displej a 30 asistenčných systémov, pre bezpečnosť a komfort.
Rovnako je tu možnosť úplnej deaktivácie asistentov, trakčnej kontroly a stabilizácie, v prípade že máte chuť jazdiť s autom naozaj športovo.
To najdôležitejšie je však ukryté pod kapotou. Nachádza sa tu úplne nový šesťvalcový bi-turbo motor 2.9 TFSI, ponúkajúci výkon 331 kW, čiže 450 koní a maximálny točivý moment 600 Nm.
Rovnaký motor používa aj nová Panamera od Porsche. Silu prenáša na všetky kolesá už v základe pohon quattro a 8-stupňová automatická prevodovka Tiptronic
„Erespäťka“ dosiahne so svojou hmotnosťou 1 655 kilogramov, zrýchlenie na sto kilometrov za hodinu za 3,9 sekundy a maximálku slušných 280 kilometrov za hodinu (v rámci príplatku). Kombinovanú spotrebu má udávanú 8,7 litrov na sto kilometrov.
Začínajúca cena je 81 tisíc eur a spustenie predaja je plánované na jún tohto roka.