Novinka však ukázala na Ženevskom autosalóne svoje krivky a priblížila technické údaje.
Už na prvý pohľad je dizajnom známe že sa jedná o ďalšieho člena AMG GT. V prednej časti sú po bokoch osadené úzke LED svetlomety, veľká maska chladiča a pribudla nová technológia s názvom aktívnych nano vlákien, zabudovaná ako denné svietenie.
Predná kapota je zaujímavá tiež tým, že siaha až ku predným kolesám. Tie obsahujú mimochodom dvojfarebné disky, dopĺňajúce sa s karbón-keramickými brzdami s rekuperáciou energie.
Z karbónových vlákien je vyrobený tiež veľký difúzor s centrálne umiestnenou výfukovou koncovkou, ktorý dotvára celkový vzhľad zadnej časti automobilu. Karbón bol použitý tiež na strechu, predný spojler či prahy.
Spätné zrkadlá momentálne nahrádzajú kamery, uchytené na boku auta. Pýšiť sa tiež môže napríklad bezrámovými oknami, alebo lamelami v nárazníku, ktoré sa dokážu otvárať pre dosiahnutie lepšej aerodynamiky či termálnej efektivity.
Najväčšie prekvapenie však čaká pod kapotou, kde sa ukrýva štvorlitrový osemvalec s dvojitým preplňovaním, dopĺňaný elektromotorom. Ich spoločný brutálny výkon má dosiahnuť viac ako 588 kW, čiže viac než 800 koní.
Zrýchlenie z nuly na sto kilometrov za hodinu, zvládne za menej ako 3 sekundy. Názov tohto hybridného pohonu je EQ Power+ a v budúcnosti sa dostane do viacerých modelov automobilky.
Koncept by sa mal časom reálne premeniť na sériové vozidlo. Jeho zrodenie znamená nového konkurenta pre Porsche 918 Spyder či Ferrari LaFerrari.