Začlení sa do rady Super Sport a oproti predchádzajúcemu modelu 650S má byť rýchlejší a ľahší. Jeho pohotovostná hmotnosť je 1419 kilogramov, čo výrobcovia dosiahli hlavne stavbou z uhlíkových vlákien a hliníku.
Aerodynamické prvky na bokoch, zaručia až o 15 percent efektívnejšie chladenie pohonnej jednotky a zároveň tiež väčší prítlak.
Použitý bol nový karbónový monokok s názvom Monocage II, ktorý je extrémne tuhý a pevný. Nastupovanie a vystupovanie bude komfortnejšie a ponúkne tiež lepší výhľad z auta.
Exteriér disponuje lepšou aerodynamikou a aktívnym zadným krídlom s troma polohami. Pomože pri brzdení, zrýchlení a odbočovaní. Vzhľad dopĺňajú 19 palcové hliníkové disky a otváranie dverí, známe z modelu McLaren F1.
V interiéri sú použité materiály ako karbón, koža a hliník. Zaujímavý je prístrojový štít, ktorý ukazuje klasické údaje z jazdy. V športovom režime ho však nahradí menší, zobrazujúci len najzákladnejšie informácie.
Jeden technický údaj uviedli už v názve 720S. Znázorňuje počet koní, ktorými novinka disponuje. Osemvalcový štvorliter s dvoma twin-scroll turbami a výkonom 537 kW, je uložený pred zadnou nápravou. Krútiaci moment 770 Nm prenáša na zadnú nápravu sedemstupňová prevodovka SSG.
Zrýchlenie z nuly na sto kilometrov za hodinu je udávané za 2,9 sekundy a 200 kilometrovú rýchlosť dosiahne už za 4,9 sekundy. Maximálka je 341 kilometrov za hodinu a podvozok disponuje napríklad systémom Proactive Chassis Control, elektro-hydraulickým posilňovačom riadenia a nezávislými adaptívnymi tlmičmi.
Prednastavené sú režimy jazdy Comfort, Sport, Track. Na výber je okrem štandardu aj Performance, či Luxury výbava a prvé kúsky budú dostupné už v máji. Cena základnej verzie je približne 240 tisíc eur.