Na autosalóne v Ženeve sa predstavil aj koncept s názvom Toyota i-Tril. Známy je hlavne používaním kĺbového uloženia medzi zadnou nápravou a kabínou.
Týmto si zaisťuje nakláňanie karosérie a predných kolies, pritom však zadné poháňané kolesá zostávajú permanentne kolmo na vozovke.
Koncept Toyota i-Tril
Disponuje aj rôznymi inými „vychytávkami“ a technológiami. Jednou z nich sú aj použité pneumatiky CityCube, vyvinuté spoločnosťou Goodyear pre automobily budúcnosti.
Tie sú špeciálne hlavne vďaka snímačom, ktoré dokážu identifikovať podmienky na ceste a získané údaje prenesú do najmodernejšieho systému prevencie nehôd v aute.
Dizajn predných pneumatík
Tomu, že sa predné kolesá nakláňajú, sa prispôsobili aj pneumatiky.
Použitý je unikátny tvar, vpredu sú úzke a vysoké, vzadu širšie s pevnejšou vnútornou časťou (pre väčšiu stabilitu) a asymetrickým behúňom.
Dizajn zadných pneumatík
Disponujú nízkou hodnotou valivého odporu a nižších objemom dezénových drážok, čím sa zvýši kilometrový dojazd a zníži hlučnosť.
Novinka je obohatená aj o holografický dizajn - moderné, farebne sa meniace bočnice. Tie zaistia moderný, prémiový a unikátny vzhľad.
Ďalšie informácie zatiaľ spoločnosť nezverejnila.