Ponúka rovnakú vnútornú kapacitu, či praktickosť ako jeho „klasickí“ kolegovia.
Batožinový priestor má objem 675 litrov v základe a rozšíriť sa dá sklopením sedadiel až na pekných tritisíc litrov.
Rovnako je tu štandardná výbava ako pri modeloch so spaľovacím motorom, kde za spomenutie stojí napríklad sedempalcová dotyková obrazovka s navigáciou, rádiom či hands-free volaním.
Rozdiel je však ukrytý hlavne pod podlahou vzadu a pod kufrom. Práve tam sú umiestnené li-ion akumulátory s kapacitou 22,5 kWh. Ich dobitie na 50 percent pri 380V trojfázovom napätí je za približne 15 minút a na 80 percent za ďalších 15 minút.
Dobíjanie je možné aj cez klasickú zásuvku, kedy dosiahnete 100 percent za asi osem hodín.
Ale jeden z najdôležitejších parametrov je pri elektromobiloch dojazd. Ten je na úrovni 170 kilometrov/jedno nabitie, podľa európskych noriem NEDC.
Obsahuje samozrejme systémy ako napríklad ESP, asistent rozjazdu do kopca, alebo aj rekuperáciu energie vznikajúcej pri brzdení.
Záruka bude na spolu s autom dodávané batérie osem rokov, respektíve 100 tisíc kilometrov. Cena zatiaľ známa nie je.