Podľa verzie je voči plnoštíhlej predchodkyni o 120 až 200 kíl ľahšia, do dĺžky je až o 50 mm kratšia, no vo vnútri je väčšia než Astra kedy bola.
Spolu s vydareným dizajnom, pestrou ponukou výbavy, ktorá v kategórii ani po roku od uvedenia nie je samozrejmosťou, sa veru niet čo diviť, že sa Astra K stala Európskym autom roka 2016. Je jedným z naj áut nižšej strednej triedy.
Viac sa dozviete v priloženom videu nižšie.
Úplne základná verzia „krátkej“ Astry K začína na cene 12 490 eur a za „dlhú“ chcú len o tisícku viac.
Netvrdím že Astru treba kupovať v najväčšej výbave a s najvýkonnejším motorom, no keď nad tým tak uvažujem, osobne by som z bežných verzií asi inú ako práve kombík s najsilnejším benzínovým agregátom nechcel. Vtedy si treba pripraviť veľmi rozumných 21-tisíc eur.
Pripravené v spolupráci s TopSpeed.sk.