Automobilka zverejnila pred niekoľkými dňami model len v športovom HGT kabáte, teraz sú však známe všetky informácie a fotografie aj klasických verzii.
Fiat Argo vzhľadom naozaj zaujme a preto by bol určite schopný uchytiť sa aj v Európe. Ponúkne tiež dostatočný batožinový priestor s objemom 300 litrov.
Na dĺžku vozidlo meria 3,99 metra, na šírku 1,75 metra a na výšku 1,507 metra. Rázvor má pritom hodnotu 2,521 metra, čím zabezpečí posádke dostatok miesta.
V interiéri nájdeme prvky, ktoré sú známe z modelu Tipo. K dispozícii je naozaj bohatá výbava ako 7-palcový dotykový farebný displej s multimediálnym systémom Uconnect, automatická klimatizácia, ale napríklad tiež hlasové ovládanie a Apple CarPlay či Android Auto. Dostupné je aj bezkľúčové odomykanie a štartovanie tlačidlom.
Pod kapotou môže byť jeden z trojice ponúkaných motorov. Základom je litrový trojvalec FireFly, ktorý v prípade že ide na etanol, má výkon 57 kW a točivý moment 107 Nm.
Ďalším je štvorvalcový agregát s objemom 1,3 litra. Disponuje výkonom 80 kW a 139 Nm točivého momentu.
Vrcholom ponuky je 1,8-litrový štvorvalec E.torQ, nachádzajúci sa vo verziách HGT a Precision. Pri využívaní etanolu dosahuje výkon 102 KW a 189 Nm točivého momentu. Vďaka tomu dokáže zrýchliť „z nuly na sto“ za 9 sekúnd a jeho maximálna rýchlosť je 192 kilometrov za hodinu.
Všetky spomenuté agregáty sú spárované s päť-stupňovou manuálnou prevodovkou. 1,3-litrový motor je možné zaobstarať si aj s robotizovanou päť-stupňovou prevodovkou GSR. V prípade verzii s „jednaosmičkou“ je dostupný aj šesťstupňový automat.
Ako sme už spomenuli, Fiat Argo je zatiaľ určený len pre juhoamerický trh. Nie je ale vylúčené, že sa neskôr objaví aj v Európe.