Nemecká automobilka stihla, ešte pred dokončením "prechodu" do PSA Group, uskutočniť niekoľko výrazných zmien.
Opel pomaly prechádza do francúzskej skupiny PSA a nedávno sme vás informovali aj o odchode šéfa automobilky Neumanna. Tam sa však zmeny nekončia, práve naopak.
Nemecký výrobca automobilov sa rozhodol, že je najvyšší čas aj na úpravu loga a vymyslenie úplne nového sloganu.
Pôvodný bol výhradne v nemčine a znel: Wir leben Autos. V preklade to znamená Žijeme autami. Po novom sa zmení na „Budúcnosť patrí všetkým“.
Rovnako ako slogan, sa mierne poupravilo aj logo automobilky. Známy kruh znázorňuje koleso a blesk symbol energie.
Základ zostáva rovnaký, no nahradené boli hrubé linky elegantnejšími - tenšími. Dosiahnuť mali jednoduchosť a grafickú čistotu.
Najskôr ich budeme môcť nájsť v reklamnej kampani na novú Insigniu – vlajkovú loď značky Opel.
01 - Modified: 2024-12-09 13:02:45 - Feat.: - Title: Zúfalý krok Jaguaru môže značku pochovať. Kampaň jej jedine uškodila, tvrdí odborník
02 - Modified: 2024-12-02 12:40:48 - Feat.: - Title: Opel obmedzuje výrobu v hlavnom závode v Rüsselsheime
03 - Modified: 2024-10-15 12:00:00 - Feat.: - Title: Tento kvíz vám poriadne zamotá hlavu. Vyznáte sa v autách aj bez loga na kapote?
04 - Modified: 2024-08-09 09:19:44 - Feat.: - Title: FOTO Audi, Puma, Tinder či Facebook. Ako by vyzerali logá slávnych spoločností, keby vznikli v stredoveku?
05 - Modified: 2024-08-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Tento kvíz by mal zvládnuť aj automobilový laik. Spoznáte „maskované“ logá značiek?