StoryEditor

„Autokartel“ vyjde výrobcov draho. Prídu o miliardy

03.08.2017, 00:00
Nemecké automobilky sa zaviazali k minimalizácii splodín. Inak môžu na cestách dostať zákaz.

Dieselgate a kartely. Škandál za škandálom vyústili do vzájomného stretnutia hláv nemeckých automobiliek a politikov na núdzovom samite v Berlíne. Chcú totiž urobiť hrubú čiaru za emisným škandálom a kauzami automobilových výrobcov v posledných rokoch. Volkswagen, Daimler a BMW sa pokúsia presvedčiť vládnych činiteľov a dokázať im, že nafta má budúcnosť.

Predmetom diskusie bolo množstvo opatrení, ktorých hlavným menovateľom boli emisie. Prípadné zmeny sa budú zameriavať na znižovanie emisií oxidov dusíka, smog a zdravotné problémy. Nemecké automobilky by mali vyriešiť problémy so s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-04 21:51:39 - Feat.: - Title: Cikajúci chlapec v Bruseli sa opäť obliekol do detvianskeho kroja 02 - Modified: 2024-05-03 13:14:57 - Feat.: - Title: Čínske automobilky podľa Bruselu neposkytli dostatok údajov na preverenie dotácií, môžu čeliť clu 03 - Modified: 2024-04-26 17:30:00 - Feat.: - Title: Brusel tlačí na optiku, 5G a stropuje ceny. Spôsobí lacnejšie hovory či SMS u našich operátorov? 04 - Modified: 2024-04-24 14:00:02 - Feat.: - Title: Vyššia o desiatky percent: Spotreba áut na papieri nezodpovedá realite, ukazuje štúdia 05 - Modified: 2024-04-17 10:14:20 - Feat.: - Title: Fico ide do Bruselu rokovať o jednotnom trhu, Ukrajine a Izraeli. Oznámil aj letnú návštevu Číny
menuLevel = 2, menuRoute = auto/automobilky, menuAlias = automobilky, menuRouteLevel0 = auto, homepage = false
08. máj 2024 04:32