Predstavte si nakupovanie v nákupnom centre - spája sa najčastejšie s oblečením, doplnkami do domácnosti či šperkami a prevádzkami s rýchlym občerstvením. Kórejská automobilka Kia však otvorila v utorok 10. decembra 2019 svoj vôbec prvý showroom tohto typu v bratislavskom nákupnom centre Aupark.
Priestor showroomu je rozdelený na dve zóny - dole je prezentačná časť, kde na rozlohe viac ako 60 metrov štvorcových nájde návštevník dve vystavené vozidlá, predajcu a asistentku.
Na poschodí si následne vychutná kávu či relax zónu o výmere 22 metrov štvorcových. Ide zásadnú novinku, pretože je to vôbec prvým showroomom tohto typu značky Kia v Európe.
Prevádzka označená ako Kia In-Store je najmodernejším a plne digitálne vybaveným showroomom vďaka 13 Full HD digitálnym obrazovkám, jednému plne dotykovému panelu a technológii 3D konfigurátora, cez ktorý vie predajca pomocou iPadu vyskladať zákazníkovi vozidlo podľa predstáv a následne ho zrkadliť na všetkých obrazovkách v showroome, dokonca aj v relax zóne.
„Našou víziou bolo prísť bližšie k zákazníkom a poskytnúť im najvyšší komfort služieb, zatiaľ čo sa oni budú venovať svojim koníčkom a nákupom my sa postaráme o ich vozidlo po servisnej stránke,“ povedal pri otvorení Peter Mazán, konateľ spoločnosti Slovakia Auto, ktorá bude prevádzkovať Kia In-Store.
„Zároveň chceme týmto konceptom posilniť povedomie o značke a jej najnovších modeloch, pretože v showroome budú vystavené najhorúcejšie novinky. Tretím dôležitým pilierom bude naša snaha budovať lojality program s cieľom priniesť zákazníkom a fanúšikom značky Kia výnimočný zážitok,“ dodáva Mazán.
Spomínaný 3D konfigurátor umožní zákazníkovi vidieť svoje vozidlo z každej strany ako v realite a zároveň uvidí aj vnútorné priestory ako je prístrojová doska alebo batožinový priestor.
Okrem klasických predajných služieb bude totiž poskytovať zákazníkom aj takzvané pick-up servisné služby, keď zákazník odovzdá svoje vozidlo v In-Store predajni, odkiaľ bude odvezené do servisu pokiaľ zákazník vybavuje alebo nakupuje v centre.
Záujemcovia môžu taktiež absolvovať testovaciu jazdu, nakoľko pred nákupným centrom je celkom päť parkovacích miest vyhradených na testovacie vozidlá značky.
„Značka KIA rada prekvapuje, má to od počiatku vryté vo svojej identite pod claimom „The Power to Surprise/ Sila prekvapiť“. Aktuálne prekvapuje opäť a som nesmierne hrdý, že prináša na Slovensko prvý automobilový showroom v nákupnom centre tzv. Kia In-Store, kde bude prezentovať naše produkty touto inovatívnou cestou,“ uviedol Marián Hoffer, generálny riaditeľ Kia Motors Sales Slovensko pri otvorení Kia In-Store.