Volkswagen je známy svojimi kreatívnymi marketingovými kampaňami. Už z minulosti si určite mnohí pamätáte niekoľko priam legendárnych reklám, niektoré dokonca z bizarných dôvodov nakoniec zakázali.
Teraz prichádza ďalší marketingový "meisterstück". Ťažké časy, ktoré aktuálne prežívame v podstate všade vo svete kvôli koronavírusu, prinášajú aj rôzne marketingové možnosti.
Aby dali najavo podporu kampani WHO na dodržiavanie odstupu ľudí, zmenil logo Volkswagen i sesterská značka Audi. Automobilka z Wolfsburgu uverejnila krátke video na svojom YouTube, kde upozorňuje verejnosť na dodržovanie odstupu od ostatných ľudí. Video-kampaň následne končí zmeneným logom, kde si V dáva väčší odstup od W.
“Vo Volkswagene tradične držíme pohromade počas každej krízy a vzájomne sa podporujeme. Sme presvedčení, že spoločne nájdeme nové riešenia, ktoré nám umožnia prekonať túto krízu. Teraz je dôležité dodržiavať pravidlá správania a dbať na hygienu. Zostaňte v bezpečí, držte si sociálny odstup,” hlása Volkswagen.
Podobne to spravilo aj prémiové Audi, ktoré svoju štvoricu ikonických spojených kruhov oddelilo od seba. Rovnako chce ľuďom pripomenúť, že aktuálne je kľúčové zdržiavať sa doma a najmä teda mimo ostatných cudzích ľudí.
Ako sme už informovali, všetky fabriky Volkswagenu sú odstavené na minimálne dva týždne. Podobne to majú aj ďalší výrobcovia, ktoré svoje továrne kvôli novému koronavírusu zatvorili. Do kedy tieto opatrenia potrvajú je ťažké predpovedať.
Pripravené v spolupráci s TopSpeed.sk.