StoryEditor

Nová éra Peugeotu. Automobilka predstavila prepracované logo inšpirované minulosťou

26.02.2021, 10:03
Francúzska značka predstavila svoj v poradí už 11. logo. Tentokrát spája retro s budúcnosťou, pričom sa nemení iba logo, ale tiež celková identita či vizuál predajných miest.

Francúzska automobilka Peugeot patrí k vôbec k najstaršej zachovanej značke automobilového priemyslu na svete. Za svoje pôsobenie priniesol výrobca na trh množstvo prelomových vozidiel s cenou dostupnou širokej verejnosti.

Začiatkom roka 2021 dokonca skupina PSA (do ktorej Peugeot spadal) a taliansko-americká automobilka Fiat Chrysler Automobiles (FCA) dokončili fúziu a formálne sa spojili do jednej spoločnosti Stellantis. 

Nový koncern bude vyrábať pomerne širokú škálu značiek, ako sú Peugeot, Citroën, Opel, DS a tiež Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Lancia či Chrysler a Jeep. Podľa slov automobiliek pomôže fúzia značkám zvýšiť flexibilitu a efektívnosť, aby mohli v rýchlo sa meniacom prostredí reagovať na nové výzvy v oblasti kolektivity, elektrifikácie, zdie...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = auto/automobilky, menuAlias = automobilky, menuRouteLevel0 = auto, homepage = false
21. november 2024 23:30