Posledných 15 rokov značky Dacia je príbehom obrovského úspechu. Na recept, ktorého autorom je vlani zosnulý manažér Gérard Detourbet (mimochodom vzdelaním matematik), doteraz žiadna ďalšia automobilka nenašla odpoveď. Jeho pôvodnou podstatou bolo použitie už existujúcej techniky, ktorej vývoj zaplatili zákazníci drahšieho Renaultu. Lenže neustále sa sprísňujúce predpismi túto taktiku postupne komplikujú, píše iDNES.cz.
Jedným z posledných príkladov je súčasná generácia SUV modelu Duster, najlacnejšieho auta svojho druhu na trhu a tiež najpredávanejšej Dacie. Dizajnom a predovšetkým technicky vychádza z predchádzajúcej generácie a aj keď sa to nezaobíde bez kompromisov, u zákazníkov stále boduje.
Horúcou novinkou automobilky je európska verzia čínskeho Renaultu City K-ZE s logom Dacia
Emisné regulácie značne premenili ponuku motorov, nutnosť zaviesť najrôznejšie asistenčné systémy v porovnaní s prvou generáci...
Zostáva vám 85% na dočítanie.