Keď automobilka BMW pred časom predstavila svoju novú generáciu radu 4, rozbehla tým početné debaty ohľadom dizajnu primárne prednej časti. Vtedajšia novinka totiž dostala ako prvá vertikálne orientované ikonické ľadvinky, čím niekoho pobúrila a iných príjemne prekvapila. Hodnotenie dizajnu je vždy subjektívnou záležitosťou a práve "štvorkový bavorák" nás presvedčil, že robiť závery treba až po osobnom stretnutí.
Podobný postup sa opakoval aj po predstavení plne elektrického SUV iX, iba niekoľko dní starého faceliftu X7 alebo horúcej vlajkovej lodi radu 7 a jej elektrického derivátu s označením i7. Nič lepšie pritom aktuálne v ponuke mníchovského výrobcu nenájdete a hoci sa vzhľad spomínaných vozidiel oproti predchodcom revolučne zmenil, po stretnutí naživo v Danubiana Meulensteen Art Museum je dojem z top pých automobilky úplne iný.
Úplne nová generácia radu 7 a príchod elektrickej verzie i7 u nás na Slovensku zažíva v podstate európsku výstavnú premiéru, keďže svetový debut si strihla dvojica len v stredu 20. apríla. Okrem tejto dvojice sem značka priniesla aj výrazne modernizovaný rad X7, ale aj umelecké diela v podobe limitovanej série BMW THE 8 X JEFF KOONS a špecifického modelu Re:design iX.
Výhradne ako hybrid, diesel či elektromobil
Nepochybne najväčšou novinkou bola samozrejme nová generácia radu 7 a príchod i výstavná premiéra jej elektrickej verzie i7. Tá sa v zásade odlišuje iba modrými detailmi či objemom kufra, inak je po vizuálnej stránke v podstate totožná s konvenčnou "sedmičkou". Tu by sa však dalo namietať, keďže novo už tento rad dostanete výhradne s plug-in hybridným, elektrickým alebo naftovým pohonom.
Predstavená top spaľovacia verzia s označením 760i xDrive totiž do Európy nezavíta a bude určená iba pre amerických zákazníkov. Na benzínový osemvalec s asistenciou mild-hybridného systému si teda nechajte zájsť chuť.
Ak túžite po verzii s absenciou nutnosti na...
Zostáva vám 85% na dočítanie.