Modely rumunskej automobilky Dacia patria ku skutočne obľúbeným na slovenskom trhu a v rámci Európy sa dokonca neraz prebojovali zástupcovia z portfólia do rebríčkov najpredávanejších áut. Keď Dacia začiatkom minulého roka oznámila verejnosti svoju novú stratégiu, uviedla, že ide taktiež o začiatok úplne novej kapitoly v jej histórii.
A tá sa akutálne začína naplno písať – značka totiž predviedla prepracované podoby svojich modelov s novým logom a známe SUV vylepšila dokonca v rozsiahlejšej miere. Je to zrejme po prvýkrát v automotive priemysle, keď sa nová vizuálna identita zavádza súčasne v rámci celého modelového radu.
Už od 16. júna si môžu zákazníci objednávať vozidlá s novou vizuálnou identitou. Zákazníci, ktorí budú chcieť vidieť vozidlá s novým vzhľadom naživo, si však budú musieť počkať do Mondial de Paris v októbri 2022. Skôr ako v októbri teda s dodávkami k zákazníkom nepočítajte.
Zostáva vám 82% na dočítanie.