Na prestížnej výstave IAA Mobility v Mníchove predstavila Škoda Auto svoj najambicióznejší koncept posledných rokov. Vision O nie je len ďalším štúdiovým vozidlom, ale komplexnou víziou budúcnosti európskeho lídra v segmente kombíkov. Po tom, čo sme mali možnosť tento revolučný koncept osobne vidieť, môžeme potvrdiť, že mladoboleslavská automobilka pripravuje zásadný prelom v spôsobe, ako vnímame rodinné vozidlá.
Škoda Vision O vznikala podľa úplne nového prístupu – od vnútra smerom von, čo znamená, že najprv inžinieri navrhli ideálny interiér pre pasažierov a až následne vytvarovali exteriér. Tento prístup „zákazník na prvom mieste“ sa odráža v každom detaile vozidla, od revolučného vyše 1,2 metra širokého Škoda Horizon displeja až po integrovanú chladničku či šikovný prenosný bluetooth reproduktor.
Koncept Vision O stavia na úspešnej tradícii Škody v segmente kombíkov, kde je automobilka roky európskym lídrom. S viac ako 3,6 milióna predaných kombíkov modelu Octavia a Superb od roku 1998 má mladoboleslavská značka v tomto segmente nepopierateľnú autoritu a silu.
Vision O má túto dominanciu nielen udržať, ale ešte viac posilniť vstupom do elektromobility s pokročilými autonómnymi a praktickými funkciami. Koncept teraz nie je iba ukážkou schopností značky, ale tiež predzvesťou sériového vozidla i ukážkou dizajnu ďalších súrodencov s použitím vylepšeného dizajnového jazyka Modern Solid.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
