Podsvietené masky chladičov, ambientné osvetlenie v interiéri, najrôznejšie displeje, masážne sedadlá s bohatým výberom typov „masáží“, využívanie karbónových dielov, ekologických a recyklovaných materiálov či rozširujúce sa implementovanie elektrickej pohonnej sústavy. Automobily prešli za posledné roky obrovský kus cesty pokiaľ ide o využívanú techniku, vychytávky v obsiahnutej výbave či dizajnové nápady ako také.
Niekto môže namietať a atraktívnejšie mu prídu práve staršie kúsky, ďalší sa však na moderné vozidlá pozerajú s úžasom a oceňujú schopnosti dizajnérov značiek. A hoci niektoré prvky si nepochybne zaslúžia potlesk, iné môžu byť dvojsečnou zbraňou. Najmä teda pre koncového užívateľa, ktorý bude vozidlo pravidelne využívať.
Celkový vzhľad či dojem z vozidla do výraznej miery ovplyvňujú aj obuté kolesá, pričom podľa dnešného trendu zrejme platí, že čím väčšie, tým s najväčšou pravdepodobnosťou bude stúpať aj atraktívnosť samotného auta. Niekde sú voľbou pre podporu jazdných vlastností auta, inde vyslovene iba šperkom obohacujúcim dizajnové vypracovanie exteriéru.
Výrobcovia sa v súčasnosti s trochou nadsádzky predbiehajú, kto na auto dostane ráfiky s väčším priemerom. Ničím zvláštnym už pri niektorých modeloch nie sú ani kolesá s veľkosťou 22 či 23 palcov a to nemusí ísť ani výhradne o vozidlá populárneho segmentu športovo-úžitkových vozidiel. V niečom teda takéto „obohatenie“ auta o väčšie disky dokáže pomôcť, v iných disciplínach potom skôr uškodí. Poďme sa na problematiku pozrieť o niečo bližšie.
Zostáva vám 70% na dočítanie.