V nastavených kampaniach do nadchádzajúcich eurovolieb zvolili politické strany na Slovensku rozmanitý spôsob vyjadrovania a prezentácie. Za posledné mesiace využili ich hlavní zástupcovia širokú škálu výrazových prostriedkov, čím sa k verejnosti dostali rozpačité, emotívne, ideologické aj agresívne vyjadrenia. Niektorí dokonca stavili na demagógiu či ilúziu. Komunikácia jednotlivých politických strán popri inom najviac vypovedá o ich postojoch a chovaní.
Lingvistická analýza
Na množstvo výstupov politických subjektov sa zamerali dátoví analytici zo spoločnosti Bisnode. Analyzovali polemické texty publikované na ich oficiálnych webových stránkach a na blogoch hlavných predstaviteľov, a to v období od 1. októbra 2018 do 24. apríla 2019. Zamerali sa na výrazy v siedmich kategóriách, z čoho následne dospeli k výslednému koeficientu iracionálnosti, ktorý je súčtom jednotlivých kategórií:
1. Agresivit...
Zostáva vám 85% na dočítanie.