StoryEditor

Čokoľvek pre reklamu, ... trebárs aj nahá šéfka

24.05.2007, 07:01
Ako môže vyniknúť takmer neznáma kozmetická firma Elave medzi konkurenciou? Napríklad tým, že nebude nič skrývať, a to doslova.

Šéfka kozmetickej firmy Joanne Gardiner vystupuje v reklamnom spote úplne nahá. Chce tým poukázať na to, že produkty Elave neobsahujú škodlivé látky a sú zdravotne nezávadné, takže firma nemá čo skrývať. Minútový spot odmietli odvysielať televízie, a dokonca aj YouTbe.com ho po krátkom čase odstránilo zo servera. Ale celkovo sa reklama a kampaň Nothing to Hide ujali na webe dobre. Aj na stránke http://www.nothing-to-hide.co.uk/">nothing-to-hide.co.uk sprevádza návštevníkov nahá šéfka.



Aj keď v spote vystupujú nahí ľudia, celkový dojem nevyznieva vulgárne. Samozrejme nahota má v prvom rade prilákať ľudí, šokovať a rozvíriť mediálnu hladinu, ale stále má svoj zmysel a spojitosť s myšlienkou kampane. Obyčajná nahota by preto nemala prekážať, zato reklamy iných spoločností, ktoré prvoplánovo využívajú sex a útočia na primárny ľudský pud áno.






http://www.dailymotion.com/swf/5mSP9HM50Ea3wdH1N">http://www.dailymotion.com/swf/5mSP9HM50Ea3wdH1N" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="255" allowfullscreen="true">
http://www.dailymotion.com/video/x1xy9f_elave-nothing-to-hide">Elave - Nothing to Hide

Uploaded by http://www.dailymotion.com/hushtoa">hushtoa

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
05. november 2024 08:43