Zástupcovia firmy, ktorá sa stala víťazom výberového konania na tretieho operátora, zatiaľ považujú za predčasné hovoriť o výške výdavkov do reklamy v slovenských médiách. Vzhľadom na kampane súvisiace so zmenou mena dvoch mobilných operátorov v rokoch 2002 a 2005 sa však očakáva, že uvádzacia reklamná kampaň nového hráča sa môže pohybovať v stovkách miliónov korún.
Za desiatky až stovky miliónov korún už v súčasnosti podľa údajov TNS SK mesačne zadá reklamu v médiách každý z mobilných operátorov, ktorí už na trhu pôsobia. Šéfredaktor odborného časopis Stratégie Martin Mazág tvrdí, že až 70 percent ich výdavkov smeruje do televízie, pätina do tlačených médií a desatina do vonkajšej reklamy.
| Najväčší zadávatelia reklamy v médiách v júni 2006 | |
| Názov firmy |
Objem reklamy (mil. Sk) |
| Orange Slovensko | 163,967 |
| T-Com | 161,44 |
| T-Mobile Slovensko | 132,264 |
| Unilever Slovensko | 106,214 |
| Henkel Slovensko | 102,987 |
| Zdroj : TNS SK, www.strategie.sk | |
