Bratislava, 23. mája 2007 - Prvý internetový obchod pre zákazníkov mobilných operátorov otvorila na stránke www.02shop.sk" target=_blank>www.O2shop.sk Telefónica O2 Slovakia. Spoločnosť tak pokračuje v rozširovaní svojej ponuky moderných a inovatívnych riešení. O2 Shop umožní zákazníkovi sledovať vybavovanie svojej objednávky až po jej doručenie. Zákazník platí len za samotný tovar, pretože všetky náklady spojené s doručením hradí O2.
"Otvorenie internetového obchodu je ďalším potvrdeným našich plánov prinášať pre zákazníkov moderné a inovatívne riešenia. O2 Shop vychádza v ústrety každému, kto nemá čas alebo možnosť ísť do tzv. kamenného obchodu. O2 Shop je otvorený 24 hodín denne 7 dní v týždni a objednaný tovar si zákazník už o niekoľko dní preberie na pošte," uviedla výkonná riaditeľka pre komunikáciu Telefónica O2 Slovakia Martina Hrivnáková.
Po jednoduchej registrácii, na ktorú je prístup aj cez stránku www.sk.o2.com si zákazník môže vybrať z aktuálnej ponuky balíčkov Rozbaľte a volajte, atraktívnych mobilných telefónov, alebo tarifu O2 Narovinu. Po vyplnení jednoduchej internetovej objednávky garantuje O2 Shop doručenie zásielky najneskôr do 7 dní. Táto moderná forma predaja, s ktorou Telefónica O2 Slovakia prichádza ako prvá spomedzi mobilných operátorov na slovenský trh, umožňuje zákazníkom nakupovať nonstop a v pohodlí domova. Sú však aj zákazníci, ktorí preferujú osobný kontakt, alebo si potrebujú operatívne dobiť kupón. Pre nich je k dispozícii sieť viac ako 3500 našich obchodných partnerov.
Zdroj: Tlačová správa spoločnosti Telefónica O2 Slovakia
StoryEditor
Telefónica O2 spustila prvú online predajňu
Telefónica O2 Slovakia spustila prvú on-line predajňu mobilných telefónnych služieb. Spoločnosť sa tak usiluje o komunikáciu so zákazníkmi prostredníctvom moderných a inovatívnych riešení, ktoré na Slovenskom trhu doposiaľ absentovali.