Slávnostný večer v cirkusovom šapitó v blízkosti nákupného centra R1 sa začal po 19 hodine postupne zapĺňať osobnosťami Slovenskej reklamy a zástupcami slovenských reklamných agentúr. Prítomných hostí privítal moderátor večera Juraj Mokrý, ktorý bol prinajmenšom vhodným doplnením cirkusovej atmosféry "Cirkusu kvôli reklame." V duchu cirkusového predstavenia sa niesli aj ďalšie vystúpenia, ktoré spríjemňovali atmosféru večera. Diváci si mohli vychutnať okrem mnohých príhovorov a ďakovaní taktiež vystúpenie bubeníkov kapely Jumping drums a vystúpenia rôznych artistov. Najlepšou ďakovnou rečou sa predviedol držiteľ ocenenia FILIP, Peter Darovec, ktorý sa na ňu skutočne kreatívne inšpiroval internetom. Po ukončení oficiálnej časti odovzdávania cien pokračoval večer slávnostnou recepciou a zábavou.
Počas večera sa odovzdalo celkovo 45 klincov (9 zlatých, 13 striborných, 23 bronzových), 4 klinčeky (2 zlaté, 1 strieborný a jeden bronzový), ocenenie Grand Prix bolo udelené reklamnej kampani Všetko pre vaše zdravie od agentúry Wiktor Leo Burnett pre klienta Union, zdravotná poisťovňa. Taktiež bolo udelené ocenenie Art Director's Clubu -- FILIP, ktoré získal Peter Darovec (creative director z reklamnej agentúry Istropolitana D'Arcy) a za Zlatého Klienta roka bola vyhlásená spoločnosť Slovak Telekom.
Taktiež Vám prinášame kompletný zoznam udelených klincov v jednotlivých kategóriach:
StoryEditor
Zlatý klinec 2007 je za nami
Pár minút pred pol jedenástou večer 20. apríla 2007, sa ukončilo slávnostné odovzdávanie ocenení Zlatý klinec. Zástupcovia našej redakcie samozrejme na tejto najväčšej udalosti Slovenskej reklamy nechýbali a tak Vám prinášame prvé dojmy.