StoryEditor

Noví členovia top manažmentu Telefónica O2 Slovakia

04.06.2007, 23:15
Top manažment Telefónica O2 Slovakia má dvoch nových členov. Výkonným riaditeľom pre marketing sa stal Patrick Krueckeberg a výkonným riaditeľom pre služby zákazníkom Jeroen Hollestelle.

"Mojim cieľom je pokračovať v príprave moderných a inovatívnych produktov a našou ponukou pružne reagovať na potreby zákazníkov. Podobne ako pri najaktuálnejšom koncepte programu O2 Voľnosť chcem prispieť k tomu, aby sme naďalej prichádzali s jednoduchými, prehľadnými, transparentnými a výhodnými riešeniami," skonštatoval Patrick Krueckeberg.



Patrick Krueckeberg absolvoval EAP-ESCP European School of Management (Paríž-Oxford-Berlín) a v telekomunikačnom sektore začal pracovať v roku 1995. V roku 1998 nastúpil do spoločnosti Mobilkom Austria, ktorý je vedúcim operátorom na rakúskom trhu. Pracoval tam na rôznych pozíciách, od roku 2001 ako marketingový riaditeľ. V roku 2005 pracoval ako generálny poradca pre bosnianskeho operátora, neskôr ako marketingový riaditeľ a obchodný manažér pre spoločnosti T-Mobile a T-Com Čierna Hora.



Na pozícii výkonného riaditeľa pre marketing v úvodnej fáze spustenia prevádzky doteraz pôsobil Alberto Pamias, senior partner konzultačnej spoločnosti Oliver Wyman (bývalý Mercer Management Consulting). Firma má dlhoročné skúsenosti z konzultačnej činnosti v telekomunikačnom sektore a ako kľúčový partner sa úspešne podieľa na najúspešnejších prípadoch spustenia prevádzok nových mobilných operátorov. Jej konzultanti sa integrujú s tímom operátora a dočasne zastávajú vrcholové manažérske pozície, aby pri spustení prevádzky bola zaručená kontinuita od prvého dňa.



"Alberto a jeho skúsený tím zohrali rozhodujúcu úlohu pri mimoriadne úspešnom spustení prevádzky Telefónica O2 Slovakia vo viacerých oblastiach od marketingu, cez predaj až po služby zákazníkom. Alberto dokázal predovšetkým v oblasti marketingu skombinovať svoje jedinečné analytické skúsenosti s nápaditým a inovatívnym myslením. Alberto ako aj spoločnosť Oliver Wyman budú aj naďalej spolupracovať s Telefónica O2 Slovakia," povedal Juraj Šedivý.



"Starostlivosť o zákazníkov je v našej spoločnosti jednou z kľúčových priorít. Chcem dosiahnuť aby sme v tejto oblasti boli v súlade so stratégiou skupiny Telefónica O2 na úrovni najlepších svetových štandardov," uviedol Jeroen Hollestelle.



Jeroen Hollestelle študoval komunikáciu a holandský jazyk v Amsterdame. Od roku 2001 pôsobil na pozícii riaditeľa pre služby zákazníkom v spoločnosti Slovak Telekom, od roku 2005 na pozícii riaditeľa dcérskej firmy Call services, špecializovanej na služby zákazníkom. Predtým pracoval v KPN a Českom Telecome a v reklamnom a leteckom sektore.

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
24. november 2024 21:54