V poslednom období sa kategória oblečenia dynamicky posunula a dnes je v ponuke vyše 60 známych a menej známych značiek, ktoré uspokoja všetky štýlové a cenové zákaznícke segmenty.
Aj značky, ktoré k nám prišli v poslednej dobe si veľmi rýchlo získavajú svojich priaznivcov, keďže prvý kontakt s nimi nastal u viacerých respondentov už dávnejšie pri kúpe v zahraničí.
Veľmi zaujímavým zistením je fakt, že existujú značky, pri ktorých až polovica tých, ktorí ich aj kupujú, sú ochotní akceptovať prémiovú cenu, t.j. cena je pre nich výrazne vedľajším faktorom pri výbere a nákupe.
ZDROJ: www.gfk.sk
StoryEditor
Mladí si so značkami rozumejú
Podľa najnovšej štúdie spoločnosti GfK Slovakia, ktorá bola realizovaná v segmente mladých ľudí od 15 -- 25 rokov, až 2/3 z nich skôr alebo výlučne preferujú nákup značkového tovaru v prípade oblečenia. Podiel značkových vyznávačov je ešte vyšší v kategórii obuv, kde až 80% mladých uprednostní značku