Podľa portálu MarketingWeek začne obchodný dom IKEA ponúkať telekomunikačné služby pre svojich zákazníkov už tento piatok. Služba bude dostupná pre všetkých členov zákazníckeho klubu vo Veľkej Británii.
Cieľom IKEA je ponúknuť zákazníkom služby mobilnej siete a to rovnakým spôsobom, akým komunikuje aj vlastné produkty – "v jednoduchosti je krása".
IKEA bude ponúkať zatiaľ len tzv. pas as you go programy, čo je ekvivalentom slovenských predplatených kariet Easy, Prima a O2 Karta. V Británii je táto forma využívania telekomunikačných služieb pomerne rozšírená, pretože nevyžaduje od zákazníkov, aby sa zaviazali k využívaniu mobilnej siete na vopred stanovené obdobie (u nás zvyčajne na dva roky). Jedinou podmienkou k získaniu sim karty bude, aby si člen vernostného programu IKEA zakúpil štartovací balík v hodnote 10 libier (asi 385,7 slovenských korún).
| Prečítajte si o IKEA |
Kamenné firmy expandujú vo virtuálnom svete |
Britské zákaznícke centrum IKEA má v súčasnosti viac ako 1,4 miliónov členov. Švédsky predajca nábytku a doplnkov očakáva, že o túto službu bude veľký záujem.
Ako prví budú mať k dispozícií telekomunikačné služby zamestnanci IKEA. Každý z nich dostane na začiatok kredit v hodnote 5 libier (približne 192,8 slovenských korún).
V zahraničí funguje tzv. branding služieb a produktov už niekoľko rokov. Na Slovnesku sa tento trend zatiaľ výraznejšie neprejavil. Podľa mnohých je to otázkou času, keď napríklad Tesco začne ponúkať vlastné telekomunikačné služby podobne ako v Británii.
Zdroj:
Guardian
MarketingWeek
