Na Slovensku organizuje súťaž Cannes Predictions reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett (WLB). Princíp je pritom jednoduchý – ten, kto sa so svojim tipmi čo najviac priblížili hodnoteniu poroty v Cannes, získa prestížnu publikáciu Gunn Preport, ktorá mapuje 100 najoceňovanejších reklám v kategóriách televízia a print. Cannes Predictions ponúka prehľad 50 najviac oceňovaných reklamných televíznych spotov za uplynulých 12 mesiacov.
Víťazom minuloročného tipovania Cannes Predictions bol Michal Pastier z agentúry Istroplitana D'Arcy. Celkovo získal 310 bodov, pričom o prvenstve musel rozhodnúť až žreb. Rovnaký počet bodov totiž získala aj Marcela Králová.
Aktuálny ročník súťaže Cannes Predictions 2008 je na adrese:
www.cannespredictions.sk
StoryEditor
Súťaž Cannes Predictions 2008 odštartovala
Celosvetová sieť reklamný agentúr Leo Burnett Worldwide po roku opäť spustila súťaž Cannes Predictions. Ten, kto sa svojimi tipmi najviac priblížiť k oficiálnym výsledkom festivalu reklám v Cannes, môže získať zaujímavé ceny.
