Napriek tomu, že v porovnaní s predchádzajúcim rokom sú výsledky prieskumu pozitívnejšie, väčšina slovenských firiem nezaraďuje do svojich marketingových stratégií dobročinné aktivity.
Podľa prieskumu FD najčastejšími prispievateľmi sú veľké podniky s viac ako dvestopädesiatimi zamestnancami zamerané na výrobu a služby. Firmy spojené so zahraničným kapitálom túto filozofiu preberajú od svojich materských spoločností. Z päťdesiatich firiem, ktoré sa prieskumu zúčastnili, až 28 sídli v Bratislavskom
StoryEditor
Firemná filantropia je na vzostupe
Firemná filantropia na Slovensku zaznamenala mierny posun vpred. Vyplýva to z prieskumu asociácie Fórum donorov (FD), ktorý dnes prezentovala výkonná riaditeľka fóra Lenka Iľanovská a projektová manažérka Katarína Podracká.