StoryEditor

JOJ spustila vysielanie televízie Huste.sk

23.09.2008, 14:17
Televízia JOJ dnes oficiálne odštartovala vysielanie troch nových televíznych staníc -- Husté klipy, Hustý šport a Hustá zábava.

Televízia JOJ dnes oficiálne odštartovala vysielanie troch nových internetových kanálov. Projekt pod menom Huste.sk je súčasťou novej stratégie TV JOJ v oblasti poskytovania zábavy na internete.

Huste.sk vysiela 24 hodín denne a to buď systémom video on demand (video na vyžiadanie) alebo naživo. Portál je rozdelený na tri hlavné sekcie, z ktorých prvá sa venuje hudobným klipom, druhá slovenskému športu a tretia pôvodnej tvorbe televízie JOJ.

Internetový kanál Husteklipy.sk je zameraný na svet hudby. Jeho vysielanie je momentálne riešené prostredníctvom on-line streamingu. Do budúcnosti sa však počíta s funkcion „on demand,“ ktorá umožní okamžité prehratie vyžiadaného videoklipu.

V poradí druhý kanál projektu Huste.sk sa venuje športu. Jeho vysielanie tvoria živé prenosy z Hokejovej extraligy, Corgoň ligy, najvyššej ligy hádzanej a ďalších športov. Jednotlivé zápasy sníma trojica videokamier, ktoré ovláda réžia cez prenosový voz. Zápasy dopĺňajú komentátori priamo z hľadiska.

Podmienky, ktoré zaručujú prenosy zo športových udalostí, riaditeľ televízie JOJ, Richard Flimel odmietol konkretizovať. Povedal len, že je to všetko v poriadku.

Posledným z trojice kanálov je projekt www.Hustazabava.sk, ktorú označila televízia JOJ ako kanál pôvodnej tvorby. Obsahuje slovenské seriály, študentské filmy VŠMU, prehliadku animovanej tvorby a v budúcnosti by sa mali objaviť aj programy vytvorené špeciálne pre tento kanál.

Podnikanie v oblasti internetu patrí medzi strategické piliere rozvoja TV JOJ. Mladý divák sa presúva čoraz viac k interaktivite a viac smerom k internetu. Projekt Huste.sk prichádza k mladému divákovi s obsahom, ktorý internetu doteraz chýbal a vypĺňa tak medzeru na trhu,“ povedal Ondrej Jurovčák, riaditeľ nových médií televízie JOJ.

Vybudovanie portálu a oficiálne uvedenie projektu Huste.sk trvalo televízii JOJ približne rok. „Najťažšie a najzdĺhavejšie bolo vyriešiť technológiu pre live internetové prenosy z akéhokoľvek miesta s internetovým pripojením k nám na server,“ uviedol Ondrej Jurovčák.

"Hustá reklama"

Televízia JOJ zatiaľ vysiela na portáli Huste.sk bezplatne. Náklady súvisiace s projektom by mali pokryť príjmy z reklamy. Prítomná bude na stránke prostredníctvom video-inzercie, v okne pri pozeraní videa, alebo systémom tzv. power breakov (známych najmä zo športových udalostí).

Televízia očakáva, že najväčší záujem o reklamu budú mať pivárske koncerny, telekomunikační operátori a vo všeobecnosti značky, ktoré sa orientujú na mužský segment. Vzhľadom k rôznorodosti športových prenosov budú mať možnosť inzerovať aj menej známe podniky (s menším reklamným rozpočtom).

Zatiaľ len na Slovensku

Vysielanie internetovej televízie Huste.sk je momentálne prístupné len pre užívateľov zo Slovenska. Podmienené je to okrem iného aj technológiou, ktorá v súčasnosti nie je schopná prenášať video do zahraničia. V budúcnosti sa však počíta s odstráneným bariér, čo by znamenalo, že Huste.sk budú môcť sledovať užívatelia skutočne z ktoréhokoľvek miesta, kde je možnosť pripojenia na internet.

Kampaň

Nový projekt televízie JOJ sa dočká aj podpory v podobe reklamnej kampane. Tá oficiálne odštartovuje v priebehu dnešného a zajtrajšieho dňa. Kampaň bude prebiehať v tlačených médiách, televízii a na internete.

Doposiaľ sa na Huste.sk registrovalo približne 3000 ľudí. Technológiu a dizajn Huste.sk pripravila pre TV JOJ spoločnosť Monogram. V jej réžii vznikla aj internetová stránka seriálu Panelák, či portál Národnej rady Slovenskej republiky.

Informovala o tom televízia JOJ na dnešnej tlačovej konferencii v Bratislave.

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
17. december 2025 15:48