StoryEditor

adFOX oddelil vyhľadávanie od kontextu

10.06.2008, 09:32
Reklamný systém pay-per-click spoločnosti adFOX rozširuje možnosti pre zadávateľov inzercie. Inzerenti môžu najnovšie stanoviť odlišnú cenu za klik v rámci vyhľadávania a inú cenu zas pre kontextovú reklamu.
V praxi to znamená, že zadávatelia inzercie má odteraz možnosť stanoviť vyššiu cenu pre vyhľadávanie, než pre kontext a naopak. Prevádzkovateľ systému adFOXu, spoločnosť Centrum Holdings očakáva, že nové možnosti systému PPC zvýšia atraktivitu inzercie pre zadávateľov, ktorí pred kontextovou formou uprednostňujú vyhľadávanie.

adFOX okrem uvedených noviniek predstavil aj nový systém, pomocou ktorého môžu zadávatelia inzercie zablokovať svoje reklamy na vybraných internetových stránkach.

Informovala o tom spoločnosť adFOX na svojej internetovej stránke.
menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
23. december 2025 16:02