Najnovšia kampaň HP "What do you have to say?" z produkcie agentúry Goodby, Silverstein & Partners ponúka tlač najrôznejšieho kontentu populárnej speváčky Gwen Stefani, zakladateľa spoločnosti Burton Snowboards Jake-a Burton-a a grafickej dizajnérky Pauly Scher priamo z internetu. Každá postava má vlastnú podstránku na HP.com v ktorej si dokáže návštevník vytvoriť a následne vytlačiť v plnom rozlíšení všetko od knihy zloženej z viacerých obrázkov až po vlastný dizajn snowboardovej dosky.
"Ideou celej kampane je zmeniť postoj ľudí k tlačeniu a priniesť im nové nápady, čo všetko je možné tlačiť. Viac ako tlačiť Wordové dokumenty a veci typické pre kanceláriu, by sme sa snažili ľuďom rozšíriť horizonty," vysvetľuje Margaret Johnson, kreatívna riaditeľka Goodby. "Snažíme sa takto priblížiť ku svojim zákazníkom a pútavou formou ich inšpirovať k vytvoreniu niečoho, čo najlepšie vystihuje ich povahu," vyjadril sa Doug Vaughan, vedúci marketingovej komunikácie HP. Kampane sa budú okrem Gwen zúčastňovať aj lokálne známe osobnosti a nasadené budú tiež dva televízne spoty. Zacielené budú na dve skupiny spotrebiteľov, a tými sú domáci užívatelia a menšie firmy, ktorým sa majú prezentované tipy a návody ako čo najefektívnejšie využiť tlač v oblasti digitálnych fotografií a vytváraní obrázkov. Vrámci out-of-home sa využijú elektronické billboardy v Las Vegas a na Times Square, kde bude užívateľom k dispozícií vytvorenie vlastnej bábiky Gwen Stefani so zaslaním jej vizuálu na email alebo mobilný telefón.