Toto riešenie, ktoré je založené na sade programov pre reklamu s názvom NDS Dynamic™ a službe merania sledovanosti Return Path Data (RPD), pomôže operátorom televízií lepšie pochopiť správanie divákov a následne zvýšiť potenciál výnosov svojich digitálnych platforiem.
Stále rastúci výber kanálov, nelineárne sledovanie a interaktivita na televíznych platformách si žiada nové riešenia pre meranie sledovanosti. Na dnešnom fragmentovanom mediálnom trhu prispieva meranie zo set-top boxov k rozšíreniu o nové možnosti v súčasnej oblasti merania sledovanosti.
Spolupráca medzi spoločnosťami TNS a NDS poskytne operátorom televízií ekonomické riešenie merania sledovanosti, ktoré bude schopné robiť prieskumy na veľkých vzorkách, a ktoré zachytí sledovanie rôznych služieb, vrátane sledovania naživo, sledovania s časovým posunom a interaktívneho sledovania. Operátori, ktorí budú používať tento systém, získajú skutočný prehľad o správaní svojich predplatiteľov, čo im pomôže zlepšiť ponuku a zvýšiť svoje príjmy.
Spoločnosti TNS a NDS už spolupracujú na viacerých projektoch merania sledovanosti po celom svete. Táto dohoda predstavuje iba prirodzené rozšírenie ich spolupráce. Cieľom zmluvy o spolupráci je vytvorenie najlepšieho riešenia svojho druhu, ktoré bude spájať odbornosť spoločnosti NDS pri zbere údajov zo set-top boxov (STB) s odbornosťou spoločnosti TNS pri spracovaní a analýze údajov z STB. Spoločnosti TNS a NDS tiež preskúmajú svoje budúce možnosti pri meraní sledovanosti prostredníctvom STB a aplikácií týkajúcich sa reklamy.
Nigel Smith, marketingový riaditeľ spoločnosti NDS, povedal: “Presná analýza správania sa divákov je kľúčovou požiadavkou našich zákazníkov. Spoločnosť TNS je so svojou znalosťou v oblasti merania sledovanosti a výskumu divákov pre našu spoločnosť skvelým partnerom. Vidíme meranie sledovanosti ako integrálnu súčasť progresívnych reklamných technológií, ktoré ponúkame prostredníctvom sady reklamných riešení NDS Dynamic”.
Riaditeľ pre služby Return Path Data (RPD) spoločnosti TNS Nick Burfitt dodal: “Schopnosť monitorovať akýkoľvek typ sledovania spojeného s STB je dôležitým nástrojom pri meraní digitálnej televízie a reklamnej zodpovednosti z dlhodobého hľadiska. Keďže spoločnosť NDS disponuje najrozšírenejším programom na meranie sledovanosti cez STB, tak je prirodzené, že sme si ju vybrali ako dodávateľa pre túto oblasť. Veríme, že táto spolupráca zabezpečí operátorom televízií spoľahlivé a jednoducho rozšírené riešenie na meranie sledovanosti, ktoré im poskytne lepší prehľad o svojich obchodných činnostiach, a tak vytvorí väčšiu hodnotu pre ich platformu”
StoryEditor
TNS a NDS budú merať sledovanosť cez set-top boxy
Spoločnosti TNS a NDS oznámili svoju spoluprácu, na základe ktorej vytvoria a začnú predávať komplexné riešenie pre meranie sledovanosti televízií zo set-top boxov operátorom digitálnych televízií.
