Prevádzkový zisk najväčšieho európskeho poskytovateľa vonkajšej reklamy JCDecaux za prvých šesť mesiacov na medziročnej báze vzrástol o 5,7 % na 280 mil. eur. Analytici v priemere očakávali polročný prevádzkový zisk firmy na úrovni 277,4 mil. eur. Výsledok podľa vyjadrenia spoločnosti podporili najmä výsledky dopravnej divízie, ako aj divízie billboardovej reklamy. Spoločnosť v prvom polroku vykázala 3,5-percentný nárast zisku pred zarátaním úrokov a daní (EBIT) na 175,7 mil. eur. Čistý zisk firmy sa v sledovanom období zvýšil o 7,3 % na 114,1 mil. eur. Skupina tiež potvrdila tohtoročný cieľ rastu tržieb v rozmedzí od 7 % do 8 %.
Ako ďalej uviedla JCDecaux, prevádzkový zisk divízie pouličnej reklamy sa za prvý polrok v medziročnom porovnaní zvýšil o 5,7 %, kým v dopravnej divízii vzrástol o 13,1 %. Aj prevádzkový zisk divízie billboardov v sledovaných mesiacoch medziročne stúpol, a to až o 25,8 %.
StoryEditor
Reklamná spoločnosť JCDecaux zvýšila zisk
Spoločnosť JCDecaux, ktorá je najväčším európskym poskytovateľom vonkajšej reklamy, zaznamenala v sledovanom období 3,5-percentný nárast zisku pred zarátaním úrokov a daní (EBIT) na 175,7 mil. eur