StoryEditor

Meranie digitálnych televízií v USA na celoštátnej úrovni

16.05.2008, 08:36
Spoločnosť TNS oznámila, že s mediálnou agentúrou Starcom podpísala zmluvu o využívaní služby DIRECTView(TM). DIRECTView predstavuje najväčšiu službu celoštátneho merania sledovanosti televízií v Spojených štátoch, ktorú v januári 2008 spustili spoločnosti DIRECTV a TNS.

Pre lepšie pochopenie sledovacích návykov digitálnych spotrebiteľov podpísala spoločnosť Starcom zmluvu s TNS prvýkrát v novembri 2006, aby sa tak mohla podieľať na analyzovaní dát zo set-top boxov (STB) od 320 000 predplatiteľov digitálnej služby spoločnosti Charter Communications v Los Angeles.


"Tešíme sa na rozšírenie tejto spolupráce so spoločnosťou TNS, pretože ako prví začneme využívať službu DIRECTView," povedal Tracey Scheppach, riaditeľ pre SVP/Video inovácie spoločnosti Starcom. "Služba DIRECTView nám umožní získať jasnejší náhľad na správanie zákazníkov, a umožní, že našim klientom budeme poskytovať kvalitnejšie služby, čím získame náskok pred konkurenciou, keďže sa priemysel neustále adaptuje na nové spôsoby myslenia."


TNS bude spracovávať údaje zo set-top boxov a na ďalší deň poskytne analýzu prostredníctvom InfoSysu, čo je najrozšírenejší systém mediálnych analýz a plánovania na svete. InfoSys poskytne spoločnosti Starcom priamy prístup k detailným údajom a hĺbkovým analýzam celoštátnych modelov sledovania. Starcom bude analyzovať a hodnotiť komerčné ratingy sekundu po sekunde a správanie sa divákov na národnej a komerčnej úrovni.


"Naša schopnosť poskytovať lepšie kvantifikovateľné meranie fragmentovaného mediálneho prostredia neustále narastá", povedal George Shababb zo spoločnosti TNS. "Rozširovanie našich vzťahov so spoločnosťou Starcom prostredníctvom celoštátneho dosahu DIRECTView umožní spoločnosti Starcom získať kompletnejší obraz o správaní sa divákov pri sledovaní televízií na celoštátnej úrovni."


Podpísanie tejto zmluvy prispieva k celkovej stratégii TNS, ktorá je zameraná na poskytovanie služieb na vyššej úrovni tým, že dodáva pokročilé analytické a digitálne náhľady. Starcom zase umožní svojim klientom lepšie sa zamerať na zákazníkov a tak zlepšiť aj ich konečné výsledky.

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/dane-a-odvody-2007, menuAlias = dane-a-odvody-2007, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
27. december 2025 06:51