StoryEditor

Bacardi upozorní vodičov, aby nepili

13.11.2007, 06:25
Výrobca alkoholických nápojov firma Bacardi rozbehne kampaň, aby upozornila na riziká alkoholu za volantom. Námet a celkový motív bude firma čerpať z reklamy, ktorú spoločnosť prezentovala začiatkom 70. rokov minulého storočia.

Bacardi teda použije staronový motív, ktorý mierne pozmení tak, aby korešpondoval so súčasnosťou. Na plagáte zo začiaku 70. rokov boli zobrazené vrchnáky niekoľkých nealkoholických nápojov. Pointa spočívala v tom, že namiesto posledného „značkového vrchnáku“ bol zobrazený volant s textom Bacardi rum mixes with everything,  except driving – Bacardi je možné miešať s čímkoľvek, okrem šoférovania.

 

Reklama získala prestížne ocenenie v 70. rokoch minulého storočia, a to za použitie kreatívneho konceptu a inovatívneho prístupu k zodpovednému pitiu (nepitiu).

 

Zdroj: Marketing&Media, Werben&Verkaufen, Google.com

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/dane-a-odvody-2007, menuAlias = dane-a-odvody-2007, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
26. december 2025 20:17