Obe značky tak zasiahnu existujúcich aj potenciálnych klientov mBank na jednom mieste s dvojitým "nulovým" claimom v podobe sloganu "Užite si zero cukru a zero poplatkov".
Coca-Cola si spomedzi bankových hráčov na túto promo akciu vybrala online banku mBank práve preto, že oslovuje podobnú cieľovú skupinu, aká vyhľadáva inovované produkty, akým je aj Coca-Cola zero. Atribúty tejto cieľovej skupiny: vek 19-29 rokov, mladí, nezávislí ľudia z miest so stredným a vyšším príjmom, ktorí uprednostňujú samostatný život bez obmedzení a limitov a dokážu sa odpútať od každodenného stresu dobrou zábavou, filmom či cestovaním po svete.
Celú akciu bude posudzovať Coca-Cola v rámci kampane zero samostatne a v prípade úspechu zvažuje predĺženie samplingu o ďalšie 2 mesiace.
