StoryEditor

mBank a Coca-Colu spojila nula

14.05.2008, 00:00
Značky mBank a Coca-Cola sa spojili pri spoločnej promo kampani, založenej na synergii claimov so základom v čísle 0 (angl. zero). Coca-Cola bude do konca mája realizovať sampling produktu Coca-Cola zero s nulovým obsahom cukru na obchodných miestach mBank, ktorej claimom sú nulové bankové poplatky.

Obe značky tak zasiahnu existujúcich aj potenciálnych klientov mBank na jednom mieste s dvojitým "nulovým" claimom v podobe sloganu "Užite si zero cukru a zero poplatkov".


Coca-Cola si spomedzi bankových hráčov na túto promo akciu vybrala online banku mBank práve preto, že oslovuje podobnú cieľovú skupinu, aká vyhľadáva inovované produkty, akým je aj Coca-Cola zero. Atribúty tejto cieľovej skupiny: vek 19-29 rokov, mladí, nezávislí ľudia z miest so stredným a vyšším príjmom, ktorí uprednostňujú samostatný život bez obmedzení a limitov a dokážu sa odpútať od každodenného stresu dobrou zábavou, filmom či cestovaním po svete.


Celú akciu bude posudzovať Coca-Cola v rámci kampane zero samostatne a v prípade úspechu zvažuje predĺženie samplingu o ďalšie 2 mesiace.

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/dane-a-odvody-2007, menuAlias = dane-a-odvody-2007, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
24. december 2025 13:12