Napovedať tomu bude aj logo v hlavičke a text, vytvorený v rámci medziredakčnej spolupráce," napísala Polskapresse v stanovisku. Spoločnosť, ktorá je najväčším vydavateľom regionálnej tlače v Poľsku takisto vyhlásila, že noviny si budú udržiavať "silnú regionálnu identitu" a informácie nebudú iba z "varšavskej perspektívy". Denník sa takisto sústredí na sociálne problémy a čitatelia v ňom nájdu aj rôzne pravidelné prílohy.
Súperiť pritom bude musieť s tromi denníkmi. Na vrchole je v súčasnosti Gazeta Wyborcza, ktorá za deň predá asi 450-tisíc výtlačkov. S veľkým odstupom nasleduje Dziennik, patriaci skupine Axel Springer s nákladom asi dvestotisíc kusov. Tretia priečka patrí so 150-tisícovým nákladom denníku Rzeczpospolita. Okrem regionálnych novín, z ktorých vznikol denník Polska, vydáva Polskapresse aj tri programové časopisy, štyri inzertné týždenníky a tri denníky distribuované zadarmo v siedmich mestách. Skupina Verlagsgruppe Passau je známa svojimi investíciami do krajín bývalého východného bloku. Pôsobí aj na Slovensku a v Českej republike.